Το περιεχόμενο του μαθήματος “Γενική Παιδαγωγική” περιλαμβάνει ενότητες που αφορούν τη ν παρουσίαση των σημαντικότεερων παιδαγωγών στην ιστορία της παιδαγωγικής επιστήμης, καθώς και των αρχών και θέσεων που διατύπωσαν και μέχρι σήμερα είναι επίκαιρες στο πλαίσιο της μελέτης των αιδαγωγικών σχέσεων. Οι φοιτητές/τριες μελετούν κείμενα για τη βασική παιδαγωγική “ορολογία” και ασχολούνται με μεθόδους παιδαγωγικής έρευνας: ερωτηματολόγιο, συνέντευξη, κοινωνιίγραμμα, ανάλυση περιεχομένου κλπ. Ασχολούνται, επίσης, με τη διαχείριση της σχολικής τάξης και μάλιστα στο πλαίσιο των αναγκών της πολυπολιτισμικότητας η οποία διακρίνει την ελληνική κοινωνία και εκπαίδευση. Ασκούνται σε μελέτες περίπτωσης, παιδαγωγικής σχέσης) και σε ζητήματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης.